Abeel
Entry About Affiliate Stuff +Follow

Yang jujurnya

I dont know dari mana abeel nak cerita . 
First of all .. its really hard for me . 

Pagi tadi , when I’m woke up, i terus bukak fon , then bukak video2 kita . (Video with hafiz) .. sbb aku nak edit video kita sama2 Untuk anniversary kali ni , terasa nak edit video pulak . And alang2 buat ayat dalam video terus .. 
abeel ade simpan mcm2 video and gmbr masa memula couple dulu dgn hafiz kat wechat .. a lots of memories.. ade ayat2 manis yg abeel fav , gmbr2 yg abeel fav , video .. semua laah .. mcm2 abeel fav kat situ .. so anything abel akan cari kat situ je . 

Abeel jumpaa macam2 kat situ .. to many .. then saja nak buang masa kat fav tu .. abeel bukak semua .. dengar balik voice2 dulu .. baca balik chat2 lama .. tak lama kemudian , pipi abeel sejuk dan basah .. abeel nangis . Nangis yg tak henti2 . Nangis gembira dapat dengar tu semua balik . Nangis happy yg dah lama abeel tak rasa . Abeel nangis sambil tersenyum . Abeel rindu dengan belaian ayat manis . Rindu dengan suara yg selalu buat aku terbuai . Yang selalu ambil berat tentang aku dan selalu bersama dgn aku . 

And ade 1 chat ni aku terbaca , and benda ni buat aku senyum dulu , dan sampai skrang aku masih tersenyum membaca . That time kat skola . ade sekumpulan geng2 dak lelaki (umur bawah setahun) tengah berkumpul kat tangga .. and that time , abeel tergesa2 nak ke kelas . Then redah je laa tangga tu , then ade salah sorang lelaki , sepak kaki aku , then aku terjatuh dalam keadaaan kain aku terselak sampai betis . Masatu semua lelaki kat situ “WUUUUUUU” ... betapa aku malu kat situ , dan rasa nak lempang semua yg ade kat situ . Aku lari , aku lari laju2 dan selesaikan hal yg aku gesa2 kan tadi .. 
then balik rumah , aku mengadu .. hanya hafiz tempat aku mengadu , tempat aku bermanja .. 
That time , bila hafiz dpt tahu . Dia sangat sangat emo , dan geramm dgn aduan aku , dia geramm .. sampai dia betul2 nak dtg skola aku dan jumpa budak2 tu .. aku ckp “noway , it just a kid , a stupid kid” 
Hafiz berkeras nak jugakk . Emo dia sampai aku yg takot .. 
at the end dia pujuk aku .. dia kata “yelaa2 .. lepas ni ayg jgn lalu kat tempat2 lelaki oke ? Janji dgn sayang ? Hmmmm” 
Then aku terjumpa .. setiap persoalan aku “awak sayang saya tak?” Your answer always more than everything.. semua ayat2 hafiz aku simpan.. aku baca satu per satu dengan keadaan aku teresak-esak .. ya allah jawapan ni lahh yg aku rindukan . 

Then , tadi abeel video call dgn hafiz . And kitorang ade masalah sikit . Mungkin hafiz tak faham . Dan salah sangka . 
Maybe hafiz rimas , or tak suka , dengan soalan abeel “awaa jom putus , awak cari laa girl lain , awak saya ni tk perfect , awak itu awak ini awak itu awak ini” yang selalu saja tanya soalan yg seolah olah mmg kemahuan aku sendiri untuk putus ..hakikatbya bukan 

The answer is . All i want is you .. i want you .. i need you sayang . I just want to hear you sweetness, ayg rinduu . Ya allah ayg rinduu . Ayg cuma nak dengar ayat2 yg betapa pentingnya ayg dalam diri sayang . Ayg bukan nak putus sayang . No ... ayg cuma nak sayang . Sayang jawab laa ape pun soalan ayg . Tetap buat ayg tersenyum . Even you say “taknak” bnyak2 kali . Ayg cuma nak bermanja . 

Sebab .. sayang dah terlalu jauh dengan ayg . Terlalu ... sangat2 ...kadang2 rindu tu buat ayg rasa move on . sbb tu ayg nak tarik perhatian sayang. Dan mungkin ayg tatahu mcm mana nak tarik perhatian sayang . Ayang salah , sbb ayg tunjukkan diri ayg yg sebaliknya . Untuk sayang kejar cinta ayg balik . Ayang mintak maaf sayang . Ayg cuma taknak berjauhan dengan sayang . Tpi kalau sayang boleh berjauhan dgn ayang . Sumpah sayang , ayg tak . Ayg tak boleh . Sumpah tak boleh . Ayg tak kuat . Ayg tak de siapa2 dalam dunia ni . Sayang org paling penting dalam diri ayg . Yg ayg pegang janji kita sampai skrang .

Sayang , ayg sayangkan sayang sangat2 . Sumpahh sayang . Sumpah demi allah sayang . Ayg sungguh cintakan sayang  . Takde ape yg lebih membahagiakan ayg .. selain sayang . Takde sayang . Takdee . 
Ayg tahu ayg bnyak buat salah dengan sayang . Jujur ayg takde niat . Ayg betul2 mintak maaf . Ayg terlalu pikirkan perasaan sendiri , lupa perasaan sayang . Ayg mintak maaf . Tpi sumpah , perasaan ni terlampau kuat sayang dan cintakan sayang . Sumpah sayang . Sumpah 


Welcome
Welcome to my wonderland..or just said my diary or more simple, blog. Leave your footsteps at the cbox ok? Don't forget to follow me. Thanks

entry


Shout Out


Contact Me
FACEBOOK Twitter instagram


Credit
The basecodes is from Hafiz Zulkafly . Edit by AzuNyan . Re-edit by me . Nice background from Tumblr . Other image from We♥it and special thanks to Atin Tory cause help me .