Abeel
Entry About Affiliate Stuff +Follow

mana ada hati
aku menangis lagi . lagi dan lagi .
untuk melepaskan segala kesakitan yg hati ini tanggung .
puas aku mencari jawapan , puas aku meronta-ronta ... untuk jawapan yg aku cari .
setip saat yg terluang , tidak jemu aku mencari jawapan .
setiap kata2 yang aku berikan untuk diriku. supaya terus kuat selalu . tiap saat tu lah aku menangis ..

setiap cerita yg aku dengar . semuanya bahagia . semua ada perancangan yg indah . semua dah ada planning untuk perkahwinan yang indah . memiliki cincin yang cantik dari buah hati . berhias dengan senyuman yg bermakna . on call dan bercerita tntang masa hadapan . ada yang lelaki merancang untuk memberi keselesaan pada kawan abeel . mcm dah survay hospital bersalin yg bagus , rumah2 yang bagus . allahu
setiap org memiliki pilihan . dan aku memilih untuk terus bersama sidia . aku memilih dia .

setiap ketawa aku , menahan derita . setiap snyuman aku , penuh tangisan di dalam nya .

kerana hayalan aku selama ni adalah lah semata-mata hayalan .
aku tidak pernah berhenti berdoa , aku tak pernah berhenti mendoakan agar jodoh ini berkekalan . aku tak pernah putus asa dalam mengejar impian aku dan dia untuk menghalalkn hubungan ini . untuk membina masjid istana kami .
tpi dia yang tak pernah berjuang . tak pernah berjuang .
aku berperang sendirian ya allah . aku melawan perasaan ini demi dia . aku bermatian demi dia . aku penat ya allah aku penat . kau beri kan la aku petunjuk mu ya allah . aku redha dgn ketentuan mu . aku berserah ya allah . andai ini takdir buat aku .

aku terima setiap ape yg kau hadir kan untuk aku . dan aku terima setiap yang kau ambil dari aku ya allah . 
ya allah baik dan buruk pilihan ku , kau bekalkan aku dgn kekuatan ya allah . aku berserah ..
kau pinjam kan aku hati yag kuat . kau berikan aku kekuatan ya allah . aku berserah .. aku berserah ..


allahu akhbar . 


Welcome
Welcome to my wonderland..or just said my diary or more simple, blog. Leave your footsteps at the cbox ok? Don't forget to follow me. Thanks

entry


Shout Out


Contact Me
FACEBOOK Twitter instagram


Credit
The basecodes is from Hafiz Zulkafly . Edit by AzuNyan . Re-edit by me . Nice background from Tumblr . Other image from We♥it and special thanks to Atin Tory cause help me .