Abeel
Entry About Affiliate Stuff +Follow

birthday surprise
heloo !
so here is today . my man birthday ! 

he turn to 20 years old !

so , aku plan dgn nazwan . untuk buat surprise kat dia . but then , aku teringat yag dia teringin nak family dia sambut birthday dia mcm org lain .. i do sayang. ayang sedih dengar . i plan my best untuk surprise ni . ingat nk buat kat kl . suruh nazwan and the others bawak syg g kl .. then aku pun cari kedai2 yang boleh kecapi bajet aku .. ermmm al-maklum la saya student . jauh dgn parents . bnyak duit nak pakai .

okey so , lagi seminggu nak dekat birthday hafiz tu , dorang kata sabtu cuti . okey tukar plan , aku nk baik klang . 

aku balik klang ni pun aku tak ckp dgn hafiz . hahahaha then aku ade order kek pavlova ni , kat insta . best ever ! pekerja dia faham gila aku . and bnyak membantu ahh . servise pun great !! yesssss .. 
so aku plan nak cari kedai makan yg okey .. but then aku pilih mcd .. hahahahah
nazwan pun x bnyak ckp . dia kata aku follow ja , aku tolong .

then aku dtg mcd dalam kol 6 cantu , 6:30 kek aku baru sampai kat mcd tu . aku amekk cod je ,. yelaa , aku bukan naik kereta .. naik moto nak gerak mcd tu , kang naik moto , kotak kemana , kek pun kemana japgi. hahahahaha

time tu , yg teman aku khadijah ,, mai , nurin and pakwa mai . untuk cover aku .. yelaa takkan aku sorang girl kan .. segn la makcikk ! anyway aku tak jemput mak ayah hafiz pun , kalau jemput mesti lh kena belanja kan . ermm , tak masyukkk .. nnti la tunggu aku habis belajar . ehhehehee
 hafiz tatahu ni aku kat klang . and biasanya kalau nk dekat iftar ni dia rajin nkk video call aku . sblum dia tanya aku mcm2 , and call aku baik aku ckp aku sakit kepala nak tido . dia pun okey jee . hahahahahha ... and nak thu takk , kitorang menyorok sepanjang masa tu weh

semua berjalan dgn baikkkkkkk. yess !
and finally , here it is , hafiz and the geng dah ade kat mcd . dorang sampai kol 7 centu . LAMBAT !
but its okey , then aku suruh dorang iftar dulu , nazwan pun okey jaa . 


lepas semua dah makan tu , so , aku pun dtg laa dari blkng diaa . ermm first dia nmpk aku , dia tanya "bila balik?" hahahaha muka cuak . pastu aku nyanyi la tuk dia , muka sampai merah2 . hahahaha sian dia .
dear sayang , i do everything for you . ayg cuba jadi yang terbaik sayang , buat sayang happy dengan seluruh kesungguhan ayang . ayng cuma doakan semoga sayang sehat selalu , panjang umur , dimurahkan rezeki , and manjadi org yang soleh . aminnn . and semoga doa doa dan cita-cita kita untuk bersama tu , termakbul ... aminn sayang amin .


Welcome
Welcome to my wonderland..or just said my diary or more simple, blog. Leave your footsteps at the cbox ok? Don't forget to follow me. Thanks

entry


Shout Out


Contact Me
FACEBOOK Twitter instagram


Credit
The basecodes is from Hafiz Zulkafly . Edit by AzuNyan . Re-edit by me . Nice background from Tumblr . Other image from We♥it and special thanks to Atin Tory cause help me .