Abeel
Entry About Affiliate Stuff +Follow

Nafas baru 2020 🍃


Hye korang .. Huhhhhh ..
Bermula tahun 2020 ni , aku hanya ingin kan nafas baru , azam baru dan aku taknak jadi mcm aku yang dulu .. 
mungkin dulu org hanya nampak aku happy diluaran , sesiapa Pun takkan nampak ape yg terkandung dalam hati kita .. tahun baru ni nak tebus segala rasa sakit yang aku alami pada diri aku .. aku nak diri aku tahu , yang aku boleh tersenyum ketawa tanpa menahan rasa sakitnya didalam .. 

Aku bukan jenis pendendam .. sejujurnya aku bukan pendendam . Dan sifat aku yg senang maafkan org.. membuatkan org terbiasa layan aku sebegini .. 
cukup laaa untuk aku kehilangan seorang sahabat aku .. syaqirah . Makin lama makin pudar , makin hilang bayangan mu .. jujur aku rinduu sahaabat karib aku . Aku rindu mengadu segala keluhan aku padanya . Aku rindu untuk mengisi saat2 bahgia aku dengan nya .. jujur aku takde kawan baik yg lain , selain dia .. 

And aku mula kenal org yg baik didepan tpi bertandukkan setan dibelakang aku .. aku mula serikk untuk percaya dengan semua org .. Jujur aku takde siapa2 lagi kat dalam dunia ni , melainkan keluarga aku .. semuanya bagaikan sia2 .. semuanya dalam pahit 2019 .. 

Dan aku mula percaya , jika jodoh tu milik aku , takkan kemana-mana .. aku taknak lagi tahan2 segala yg aku rasa .. aku serik kena tipu , kena curang .. dan aku taknak jadi wanita yang lemah .. biarlahh ia pergi dengan sendiri jauh dari sudut hati aku . Aku taknak simpan segala luka2 dalam hati aku .. aku percaya , jodohtu milik kita .. tapi aku hanya mampu berserah pada yg maha .. kerna diriku hanya wanita biasa .. 

Terima kasih allah kerana masih beri aku peluang , untuk aku bernafas dengan azam baru tahun ni . Aku merayu , memohon semoga tahun ini lebih baik dari tahun lepas .. berikan aku peluang untuk bahagia kan ibu ayah aku .. aku harap tahun ni , aku habis belajar dengan segulong ijazah .. aminnnn ..


Welcome
Welcome to my wonderland..or just said my diary or more simple, blog. Leave your footsteps at the cbox ok? Don't forget to follow me. Thanks

entry


Shout Out


Contact Me
FACEBOOK Twitter instagram


Credit
The basecodes is from Hafiz Zulkafly . Edit by AzuNyan . Re-edit by me . Nice background from Tumblr . Other image from We♥it and special thanks to Atin Tory cause help me .