Abeel
Entry About Affiliate Stuff +Follow

fake friends freaking reals !
well .. its a very bad stories ..
yaaa , u know what , dulu aku pernah kena palau time kat hostel ni . yela .. but aku tatahu pun yg aku senanye kena "palau" hahahha ,, sbb aku jenis x amek kesah sangat . nak kawan, kawan . tak nak sudahh .. tpi benda ni terkesan kat aku sbb my cousin is joining them (wanie , bah & ami)! yaa .. ami join dorang untuk palau aku . so , i was very freaking sad abaout that .. dia ckp dgn aku pun nak marah2 , everything about me , dia nk marah2 ... so aku decide untuk , control myself daripada berkawann .. start tu , all of them was fuck !!
the end --

next to the stories .
one day , wanie tetibe emo .. then dia mengadu kat aku . yang ami tu annoy dia .. yela , ashik duk ikut sana sini , pastu ape yg wanie beli , semua ami beli . ape yg wanie buat , ami ikut .. then time exam , wanie paling annoy dgn dia ni , sbb ami selalu hasut wanie sepauay takyah study laa ape la ini lahh . hahaha at first i was wift wanie . ape yg wanie cerita kat aku pasal ami, i was like , haha yaaa girl , fuck her...  aku pun ikut kutuk2 pasal ami ..
and yaa , ami tewas . ami nangis , pastu undur diri .. pastu asingkan diri dari kitorang .
firat thing u all kne tahu , aku ikut kutuk ami , sbb dia pernh buat kat aku dulu . so aku pada awalnya , "yaaaa , dulu kau buat kat aku kan .. so here u are ."


hahaha jahat kan ? but aku takkan buat kalau org tak mulakan .. okeyy then , 2 minggu jugak laaa yg si wanie ni takleh langsung tengok muka ami .. kira mcm benci gila lahh .. aku pulak bukan jenis simpan dalam hati lama2 .. bukan pemarah .. so aku pun lama2 kesian kat ami.. so aku ckp jee dgn ami mcm biasa .. kadang2 aku ajak dia kalau nk g mana2 .. tpi ami x pernah nk ikut .. yela , mesti laa akward enn .. okey then ..
aku lupakan je ape yg berlaku kat aku dulu , so aku dgn ami mcm biasa .. cuma bah dgn wanie still sama ..

so one day ni mak ami call aku , ckp kenapa kawan2 buat ami mcm tu .. memula aku jadi marah sbb yelaaa , tetibe aku yg dipersalahkan .. pastu aku ftf dgn ami . aku tegur .. pastu aku cerita je kat ami kenapa ami dgn bah palau ami . pastu ami still sedih day by day ..
then kali kedua ami call aku lagi . aku geram ahh . tetibe aku dibabitkan .. pastu aku ftf dgn ami lagi .. aku bg laa kata2 semangat .. mcm mana dulu time aku kena , aku jadi kuat . pastu tetibe ami ckp kat aku mcm ni 

aku dah nampak ape yg aku x nampak , and aku nampak ape yg kau x nampak 
bila aku tanya .. ami rungkaikan kejadian sebenar jadi waktu dorang palaukn aku dulu .. so dari cerita ami , ami ckp , dulu wanie benci kat aku sbb aku acah2 tahu pasal subject , aku acah2 tahu pasal iphone masa dia nk beli iphone baru . pastu dia sakit hati , dengki dgn aku , ape2 pasal dia , dia x nk bgthu aku , dia rahsiakan semua dari aku sbb dia menyampah laa dgn aku ..hahaha aku sedih jugak time tu , tpi sbb aku ade ramai kawan , so , aku malas nak amek port sgt pasal dorang ni . aku takde laa sesedih mcm ami .. 

so , u see right ?? hahaa rupanya ade musuh dalam selimut aku .. rupanya dia laa kawan tikam balakang .. tikam blkang aku , tikam blakang ami ..aku dengan ami dah takde rahsia antara kitorng .. yelaa sedara kann .. hmmm mcm mana pun kitorang benci each other . kita tetap darah daging mi .. hahaha so ,, start tu . aku takkan percayakan wanie anymore .. but its okey .. aku blajar 1 benda dari situ . jangan teralu percaya kat org . 

beside of that , she is soooo fake .. people nmpk dia baik , cantk .. always puji dia .. and aku pun dulu mcm dorang .. puji dia .. but .. bila aku dah start jauhkan diri dari dia .. semua org keliling yg puji wanie tu , semua x suka wanie .. sbb yela .. bila org yg dah biasa dgn pujian , dia akan rasa diri dia hebat .. berlagak , nak org dengar ckp dia . nak kawan dgn memilih org .. pemikiran pun kolot .. so dorang ni semua cerita kat aku ape yg dorang x suka pasal wanie ..

dude ! 2 benda aku belajar dari kau .. kau benci seseorang .. tapi ade 1000 kali ganda org tgh benci kau .
jangan rasa diri kau hebat dgn ape yg kau ada . belajar merendah diri and terima la org tu seadanya .. 

so kalau kau nk tahu sbb hubungan kau dgn kawan2 , dengan pakwa kau tak pernah lama ... sbb kau tak pernah hargai dan terima baik burukan dorang . kau hanya terima kebaikkan dan x pernah perbaiki / menerima keburukkan sesorang ..



Welcome
Welcome to my wonderland..or just said my diary or more simple, blog. Leave your footsteps at the cbox ok? Don't forget to follow me. Thanks

entry


Shout Out


Contact Me
FACEBOOK Twitter instagram


Credit
The basecodes is from Hafiz Zulkafly . Edit by AzuNyan . Re-edit by me . Nice background from Tumblr . Other image from We♥it and special thanks to Atin Tory cause help me .