Abeel
Entry About Affiliate Stuff +Follow

trustless

harini aku mula belajar . dalam hidup ini tak ade benda yg jujur .. sedangkan orang yg paling kita percaya dan paling kita sayang tu pun , pernah menipu ..malah kita juga tak pernah jujur dengn diri kita ..

aku belajar untuk tidak percaya dengan semua org .. aku berhenti berkongsi cerita .. ada benda yg aku boleh luahkan . ada benda yg kita perlu simpan .. sbb aku percaya , dalam keadaan kita susah , kita perlukan seseorang untuk mengadu , tpi ade yang sedang tertawakan kita saat kita diuji , jatuh ..

dan aku jatuh saat aku diuji ketika kawan aku paling percaya , sedang mencatas kerjaya aku .. berlumba lumba nak cantas .. aku menangis ..malah tiada siapa tempat aku mengadu waktu tu  .. pertama yg aku cari .ibu .. hmm aku mengaduu.. ibu mula berbicara 
belajar menerima . mungkin tiada rezeki kakak . mungkin rezeki kakak lebih hebat kat tempat lain .

 dan aku belajar menerima dan belajar untuk tidak berkongsi masalah dengan siapa pun .. 
walaupun aku perasan , diroang makin jauh dengan aku . tpi aku percaya , aku tak keseorangan .. aku sentiasa ada allah .. itu lah bekal kekuatan aku sebenarnya ..

semoga allah sentiasa bekalkan kekuatan ku. dan sentiasa allah sentiasa bersama aku ya allah .. amin..



Welcome
Welcome to my wonderland..or just said my diary or more simple, blog. Leave your footsteps at the cbox ok? Don't forget to follow me. Thanks

entry


Shout Out


Contact Me
FACEBOOK Twitter instagram


Credit
The basecodes is from Hafiz Zulkafly . Edit by AzuNyan . Re-edit by me . Nice background from Tumblr . Other image from We♥it and special thanks to Atin Tory cause help me .