Abeel
Entry About Affiliate Stuff +Follow

cinta suci agung mu
 
hai assalamualaikum ..
tadi aku ade bukak instagram .. aku ade nampak sorang laki ni . dia instafamous .. yg aku kenal dia , dia selalu post video dia pasal keluarga dia .. dia ade adek perempuan sindrom . tpi dia selalu buat video pasal adek dia yg sindrom tu .. ape yang aku nmpak ,dia baik sangat dgn keluarga dia ,hati dia murni sangat  .. sampai laa dia dah kawin . and now dia dah pun ade anak dengan isteri tercinta dia . 

ape yg aku nk sampai kan harini , tadi aku nmp video dia kat feed aku .. video dia tentang isteri dia .. dia panggil isteri dia bunge . comel kan dorang ni .. dia suka record tentang family dia .. sweet sangat .. dengan lagu2 yg romantik dia pasang tu . hmmm sampaikan ape yg dia buat kat isteri dia tu , aku dapat rasa sangat kuat cinta dia pada isteri dia .. dalam video tu , dorang baru habis solat sesama . dorang baca doa sama . dan mengamin kan doa tu pun sama2 .. selesai je doa , mereke berpandangan mata .. tersenyum senyum .. betapa manis nya senyuman perempuan tu , sehingga kan aku pun tersenyum .. lalu dorang pun hulurkan kedua2 tangan , nak salaman selepas solat .. lalu perempuan tu cium tangan suami nya .. lelaki tu pula , usapp kepala bini nya .. dia belai belai kepala bini nya .. 

ini lah kebahagiaan yg aku cari sebenar nya .. inilahh yg aku cari .. cinta agung , cinta suci .. 
dalam aku bercinta .. bahagia yg aku dapat hanya sementara .. sbb aku tahu ianya penuh dengan dosa .. ya allah berapa banyak dosa yg aku buat .. betapa jauhnya aku dengan kau . ya allah .. aku teringin sangat inginkan cinta mu yg agung ini .. teringin sangat aku dijodohkan dengan org yg akan bimbing aku kepada mu . teringin sungguh aku dtg berjumpa mu setiap solat tu bersama cinta suci ini .. sungguh aku terjerat dengan dosa2 yg aku lakukan ini ya allahhh ...


Welcome
Welcome to my wonderland..or just said my diary or more simple, blog. Leave your footsteps at the cbox ok? Don't forget to follow me. Thanks

entry


Shout Out


Contact Me
FACEBOOK Twitter instagram


Credit
The basecodes is from Hafiz Zulkafly . Edit by AzuNyan . Re-edit by me . Nice background from Tumblr . Other image from We♥it and special thanks to Atin Tory cause help me .