Abeel
Entry About Affiliate Stuff +Follow

Berubah atau pergi ?

Dia tak curang lagi .. dia tak main kan perasaan aku pun .. tapi dia x boleh yakinkan aku . Dia x boleh nak buktikan kat aku yg dia betul2 cinta kat aku . Aku rindu dia yang dulu .. yang selalunya kami suka duka.. 

aku hilang dia yang dulu .. aku rindu suara dia yang lembt tuu.. aku rindu manja dia yang dulu . Kami akhiranya ashik bergaduh .. kadang2 hal yang kecik tu , aku x boleh kawal emosi ..

Bila video call .. dia ashik sibuk bukak youtube, kadang tiktok .. walhal aku tgh bercakap dgn nya .. bila aku tegur , pada dia aku cuma nk mulakan pergaduhan ..bila aku cuba mengadu , riak muka nya berkerut, suara nya x lagi lembut , suara nya keras . Seolah meluatdgn perangaii aku .. jujur aku cuma rindu perhatian kau jee fiz . 

Aku tak ade sapa2 lagi yg untuk aku bermanja , meluah , dan bercakap , dan jadi diri aku . Aku hnya ada dia .. tpi bila dia mcm ni , jujur hati aku kosong , aku x de sape2 nak mengadu .. tentang kita , hanya kita saje yg tahu .. tpi hati aku sakit .. aku terasa ,, aku tersiksa dgn memendam rasa .. aku hilang kau yang dulu fiz . 

Kadang2 aku tertanya .. kenapa kau berubah .. kenapa ya allah , sbb aku dah gemuk ke ?? Sbb aku dah x cantik ke ?? Jadi kalau aku bukan lagi istimewa dalam hati dia  , buat ape dia teruskan lagi . Tinggalkan aku je .. aku rela dibuang dari dilayan sepeti patung yg x de perasaan . 

Aku buang jauh , orang yang betul2 mahukan aku , untuk dia ya allah .. tolong la aku , jangan lah kau sia sia kan penantian aku .. kau kuatkan aku ya allah. Kau tabahkan aku ya allah .. kau bantu aku ya allah . Suluhkan jalan aku yang benar , agar2 hidupku tak sia2 .. kau cekalkan hati ini ya allah .. 




Welcome
Welcome to my wonderland..or just said my diary or more simple, blog. Leave your footsteps at the cbox ok? Don't forget to follow me. Thanks

entry


Shout Out


Contact Me
FACEBOOK Twitter instagram


Credit
The basecodes is from Hafiz Zulkafly . Edit by AzuNyan . Re-edit by me . Nice background from Tumblr . Other image from We♥it and special thanks to Atin Tory cause help me .