Abeel
Entry About Affiliate Stuff +Follow

Tawar atau dah lali?

 


Tak psti sama ada dah lali atau dah tawar hati ..

Dan tak pasti juga , adakah ia dua perkataan yg sama makna? Atau beza .

Hati dah tak macam yang dulu .. hari demi hari hati ku semakin ditusuk tusuk. Kepercyaan aku pula semakin hambar .. sukar nk pasti sama ada ini adlah ujian ku “bertunang” .. atau ini lah dia yang allah cuba sampaikan . Pun takpasti .. semakin ku mlangkah ,semakin pedihh , makin parah .. hendak berdiam tanpa arah juga sakit .

Kepercayaan..

Bukan aku tk pernah cuba ,, tapi setiap kali aku cuba percya . Kau hancurkan segalanya .. semakin aku cuba , semakin kau robek robek .. seolah aku hanyalah mainan bagimu .. 

dahulu dia prmainkan perasaan aku. Dia puji2 perempuan lain selain ku .. saling rindu merndu , chat sama perempuan lain dibelakangku . Tapi sering kantoi . Aku maafkan semua nya .. sbb kau ckp , kau nak perbetulkan , kau nak berubah . Tak nak kehilangan aku , mahu menghalalkan ku . Tpi sering diulang kesalahan yg sama ..

Rasanya tu sakit .. sakitya allah sakittttttttt… kerana mencoba , aku teruss sakit … bila meluahkan , selalu diangggap aku sengaja memulakan pergaduhan .. aku juga yang rasa bersalah . Sedangkan aku mahu berbincang . Mungkin emosinya , lebih dari yg diingini . 

Semakin hari .. hati ni dah tak ada rasaaa .. kosongg teruss.. tapi aku kecewa , rasanya tak sehangatyg dulu . 9 tahun bercinta ..banyk kenangan manis, sama bnya juga kenangan pahit . Usaha nya juga tak sama .. 

bagi aku , lepas dberi cincin, jumpa mak ayah , ingtkan kami akan terus focus ,tapi ternyata aku je yg beria selama ni .. dia sama jee .. masih friendly dgn perempuan2 yg tak kenal . Main pubg dgn perempuan random . Tpi berkali kali main dgn tah sape2 . Guna id ham pulak .. mcm mana ya rasanya nk percaya tu ? Aku penat .. penat mencuba , terus ditikam lagi , lalu memaafin .. kemudiannya ,, cuba lagi … percya , terluka , maaf .. ulanggg …

Hati dh mcm apa dah ? Mcmm mana ya ?  Ntahh .. allahu akhbar , penaaattttttt … tolong lah hambamu ya allah .. aku juga ingin rasa bahagia tu gimana .. aku juga ingin rasa dihargai … aku jugaa ingin jadi org yg penting dalam hidup seseorang yg aku sayang .. 



Welcome
Welcome to my wonderland..or just said my diary or more simple, blog. Leave your footsteps at the cbox ok? Don't forget to follow me. Thanks

entry


Shout Out


Contact Me
FACEBOOK Twitter instagram


Credit
The basecodes is from Hafiz Zulkafly . Edit by AzuNyan . Re-edit by me . Nice background from Tumblr . Other image from We♥it and special thanks to Atin Tory cause help me .